Shopping Cart

עיצוב אריחים אבישי מרציאנו

אנחנו יודעים, זה לא מאוד אופייני למעצב על כמו אבישי מרציאנו להתראיין אבל הצלחנו לתפוס אותו לכמה שאלות ויצאנו נזכרים ומרוצים 🙂 בגיל 8 חלם אבישי מרציאנו להיות מעצב, אך הוא לא תיאר לעצמו להישאב לתחום האריחים. איך זה לעצב אריחים? האם כל אחד יכול ? מה זה מצריך ? כל התשובות בכתבה

אבישי גדל ליד הסטודיו של אביו, שהיה בעל חנות לבגדי נשים מעוצבים. כילד, ספג המון מאביו ולמד על עולם העיצוב והדיזיין מאביו ואמו שניהלה את חנות בגדי המעצבים. ששאלנו את אבישי על אמו סירב להרחיב ואמר כי אביו הייתה הדמות המרכזית בחייו, וכי הוא היה מקור השראתו.

בתור ילד ביקשו ממני לעצב את ההזמנות לחנות בגדי המעצבים של הורי, לעולם לא חשבתי שאגיע לתחום עיצוב האריחים.

בגיל 13 נסע לראשונה עם אביו לתערוכת בגדי מעצבים במילאנו ומשם הכל היסטוריה הוא טוען. "ראיתי נשים שלבושות בבגדי מעצבים, גברים שלובשים חולצות שקופות ונהדמתי ".

זו הייתה חוויה בלתי נשכחת "אהבתי את זה", הוא טוען כי רבים מענף האריחים הופיעו שם, "התפנית החלה כאשר אבי ביקש ממני להישאר בדוכן אחד תוך כדי שהוא יצא לעשן סיגריה עם שותפיו העסקיים." בדוכן ישבה אישה עם מחברת והמון ציורים. הציורים שלה היו דומים אך שונים. מהפנטים.

היא שאלה לשלומו והוא ענה לה באנגלית מגמגמת. "אני בסדר, את מציירת מדהים". אני מציירת עיצובים לאריחים ענתה.

אבישי היה נלהב מהעיצובים, ובגיל 16 טס לבולוניה לתערוכת האריחים הראשונה של חייו. זה היה מקום מדהים הוא מספר, מלא בצבעים, בעיצובים ובאנשים יצירתיים וצבעוניים. האריחים הגיעו באלפי גוונים ולרגעים חשבתי כי אולי אין יותר מקום למעצבי אריחים כמוני. הוא חשב שאולי כיוון שיש כל כך הרבה עיצובים אין צורך במעצבים נוספים. 

בגיל 21 לאחר שסיים את שירותו הצבאי, נרשם אבישי לקונוסליה ללימודי איטלקית בתל אביב , ולאחר כשנה שלח אבישי מרציאנו את תיק עבודותיו ללמעלה מ-40 יצרני אריחים מובילים ומוכרים. 1 היצרנים ענה לו והזמין אותו למפעל לפגישת היכרות. "משם הכל היסטוריה" טוען אבישי. 

הגעתי למפעל האריחים בעיר בולוניה שבמחוז רג'יו אמיליה שבאיטליה. הגעתי דובר איטלקית ברמה גבוהה מאוד, בחורה בשם לאורה הייתה זו שקיבלה אותי והייתה לנו כימיה מצוינת. לאורה ואני נשואים כיום, היא אשתי ואם ל2 ילדי, ואנחנו נשואים כבר 13 שנים.

מאז מספר אבישי מרציאנו כי הוא עיצוב אריחים עבור הפרויקטים הראוותנים והיפים ביותר באירופה בעשור האחרון. תוך כדי צבירת ניסיון רב, החליף אבישי את עבודות מספר פעמים וקיבל במהלך דרכו עשרות רבות של פנויות ממפעלים יצרניים שמזמינים אותו לבוא ולעבוד עבורם בשכר גבוה ובתנאים מעולים.

כיום, אבישי מתגורר באיטליה עם אשתו ו2 ילדיו, וממשיך לעצב אריחים עבור מיטב יצרני האריחים הגדולים באיטליה וספרד. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

משלוחים לכל הארץ

אנחנו שולחים מוצרים לכל נקודה בארץ

שולחים דוגמאות אריחים עד הבית

הדוגמאות שלנו מגיעות לאלפי בתים ברחבי הארץ

תקנים בינלאומיים

קל וחומר מייבאת ומשווקת מוצרים בעלי תקן בלבד

אתר מאובטח 100%

פייפאל / ויזה / מאסטרקארד

Call Now Button